21/2/07

tagging - chain blog 5

πηρα "το μπαλάκι" από τον vlemma
(οδηγίες εδώ)
Δεν μου αρέσουν οι αλυσίδες αλλά τέλος πάντων.
1. από τον πατέρα μου αλλά και από την αριστερή οργάνωση που ήμουν μικρός έμαθα πως όσο και αν φαίνεται ότι διαλέγεις ο αριθμός επιλογών που έχεις είναι πάντα το ένα.
2. Πήρα το πρώτο μου κομπιούτερ το 1985, ένα zx spectrum.
3. Δεν έχω διαβάσει Ρώσους συγγραφείς, Ντοστογιέφσκι κλπ, αλλά είναι αργά πια. Αντίθετα έχω διαβάσει όλο τον -μέχρι τώρα-Γουίλιαμ Γκίμπσον πολλές φορές.
4. Είμαι ζωγράφος και όχι εικαστικός, το οποίον με βάζει αυτόματα και χωρίς την θέληση μου στην μεριά της συντήρησης.
5. Πίνω για να ξεχνάω τα έργα τέχνης που δεν μου αρεσουν.

το "μπαλάκι" πάει (δεν ξέρω αν θα φτάσει) στους onkissingticklingandbeingbored , anagramconcept , kill-alyona-ivanovna , sraosha rakasha (που είναι δύο)